Potřebujete pomoc?
+420 605 777 727 (Po–Pá: 7.30–16.00)

FAQ – nejčastější dotazy

Dovezete mi zakoupený výrobek na konkrétní adresu?

Ano, zakoupený výrobek vám dovezeme zdarma na místo, které si sami určíte, a to po celé České republice.

Složíte mi jímku přímo do výkopu?

Jímka se do výkopu „neskládá“, ale instaluje. Vzhledem k technickým požadavkům na vlastnosti výkopu a založení stavby je uložení jímky do výkopu předmětem provedení kompletní instalace jímky, tedy v kompetenci příslušné odborné firmy nebo osoby, která instalaci provádí. Pokud máte zájem o komplexní službu, žádejte u nás dodávku NA KLÍČ pro Váš klid a pohodlí.

Jakým autem jímky vozíte?

Naše výrobky rozvážíme lehkými valníky s případným přívěsem délky 4 až 8 m. K tomu je třeba prověřit příjezdovou trasu.

Můžu zaplatit až po dovozu jímky na fakturu?

Našim zákazníkům nabízíme několik možností, jak uhradit kupní cenu výrobku. Při standardním způsobu úhrady zákazník uhradí zálohovou fakturu a doplatek kupní ceny provede při převzetí zboží v hotovosti. Můžete si ale zvolit také možnost úhrady celé částky v hotovosti při předání zboží, nebo úhradu zálohové faktury ve výši 100 % kupní ceny výrobku.

Jaké jsou termíny dodání?

Zpravidla do dvou týdnů od data uzavření závazné objednávky.

Rádi Vám zavoláme

Neváhejte, odešlete nám své telefonní číslo a my se Vám co nejdříve ozveme.

Nebo nám napište e‑mail.
Rádi Vám napíšeme

Neváhejte, odešlete nám svou e‑mailovou adresu a my Vám co nejdříve napíšeme.

Naše webové stránky a řídicí panely používají soubory cookie. Pokračováním souhlasíte s jejich použitím. Zjistěte více zde.